Tuesday, February 10, 2009

Salam Perkenalan

Salam... emmm apa aku mau letak dalam blog ni as salam perkenalan aku ahh? coz this is the 1st time napi buat blog nie and blum cukup pandai n blum expert lagi hal2 blog ni ehehehehe..... emm.. kalo gitu, let's start from sesi berkenalan la k? okay, im starting with nama...... Nama aku Mohd Anafie b. Haji Adnan... rasanya hanya segelintir ja org yang tau siapa aku sebenarnya hehehehe..... Aku dilahirkan di Hospital Queen Elizabeth Kota Kinabalu atau HQE... hmmm hospital tempat aku dilahirkan tu akan menjadi sejarah tidak lama lagi.... sedih la... ehehehe ok sambung sesi perkenalan ini, aku dilahirkan pada tahun 1987 jadi sekarang umur aku 22 tahun pada tahun nie 2009 dan tahun-tahun mendatang pastinya akan mematangkan serta mendewasakan lagi, biarpun agak lambat tapi ia pasti akan berlaku juga.....

No comments:

Post a Comment