Thursday, March 12, 2009

better change the status into the school bus!!!


hehehehe..... aku bru blik dari 1Borneo bersama kawan..... Tadi kami tgk movie "DragonBall : Evolution" ehehehehe..... best movie tu, kamu patut p tengok haha... grafik cun siot!! emm mau di jadikan crita utk post ni, actually kmi sepatutnya balik ke KK guna bus shuttle yg dsediakan oleh 1Borneo... but the sorry state thing is, the service is now provided for the tourist AND UMS student!! aku ingat lagi ayat mamat d kaunter tiket shuttle bus tu, "servis ni disediakan hanya untuk tourist ja sdh sekarang dan bukan lagi utk shoppers mcm dulu tu, kamu fikir bus ni mcm public bus ka?"... tersentap aku dan member aku kejap dengar ayat2 mamat tu..... dan lagi, dia ada kata yang student UMS bleh menikmati kemudahan ni!! hey, this is nonsense!! tidak adil... kmu bleh sediakan kemudahan ini untuk student UMS, yg p sana untuk jalan2, p tgk movie and everything but tidak dapat sediakan kemudahan yang sama untuk org lain yg turut berbuat benda yang sama? kalo student UMS bleh menikmatinya, kenapa student dari UITM ka, Politeknik ka or mana2 la IPT yg lain tidak bleh menikmatinya sama mcm student UMS dapat? d manakah keadilannya? kalo diorg fikir kami ni menipu, kami bleh tunjukkan bukti bah... ada student kad bw bersama.... kalo macam ni la kejadiannya, better 1Borneo tukar nama bus tu p "Shuttle And School Bus" sudah!!! post ni bukannya utk aku blame student UMS but pihak management yang sediakan servis ini tidak bersikap adil... n lagi, p mampus la mamat tu....

2 comments:

  1. Hahahahaha...Good shit...memang nonsense pun..sepa ckp hanya student UMS sahaja blh menikmati kemudahan 1B? minta kena sut itue org...nda ko sut dia nuffy...LOL!~

    ReplyDelete
  2. ha ha ha its mmg funny... geram jugak saya dgr pekerja tu ckp... hello.. dia ingat kita x mampu bah tu mau naik bus yg lain

    ReplyDelete